Legenda: RZ - rodzaj zajęć; jeżeli w rodzaju zajęć pojawi się symbol [X] oznacza to, że osoba uczestniczy w zajęciach jako słuchacz.
- zajęcia bezpośrednie (na terenie UZ), - zajęcia prowadzone zdalnie.
Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce | Terminy |
---|---|---|---|---|---|---|
Wtorek | ||||||
09:00 | 10:30 | Konsultacje dla studentów | DP | |||
ZOK | ||||||
Czwartek | ||||||
15:00 | 17:15 | Animacja działań teatralnych | 21AKiTAwS-SP/lab.2 | 027 A-16 | D |
Termin | Dzień | Od | Do | Przedmiot | RZ | Grupy | Miejsce |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2024-03-28 | Cz | 15:00 | 17:15 | Animacja działań teatralnych | 21AKiTAwS-SP/lab.2 | 027 A-16 | |
2024-04-04 | Cz | 15:00 | 17:15 | Animacja działań teatralnych | 21AKiTAwS-SP/lab.2 | 027 A-16 | |
2024-04-09 | Wt | 09:00 | 10:30 | Konsultacje dla studentów | |||
ZOK | |||||||
2024-04-11 | Cz | 15:00 | 17:15 | Animacja działań teatralnych | 21AKiTAwS-SP/lab.2 | 027 A-16 | |
2024-04-18 | Cz | 15:00 | 17:15 | Animacja działań teatralnych | 21AKiTAwS-SP/lab.2 | 027 A-16 | |
2024-04-23 | Wt | 09:00 | 10:30 | Konsultacje dla studentów | |||
ZOK | |||||||
2024-04-25 | Cz | 15:00 | 17:15 | Animacja działań teatralnych | 21AKiTAwS-SP/lab.2 | 027 A-16 | |
2024-05-09 | Cz | 15:00 | 17:15 | Animacja działań teatralnych | 21AKiTAwS-SP/lab.2 | 027 A-16 | |
2024-05-14 | Wt | 09:00 | 10:30 | Konsultacje dla studentów | |||
ZOK | |||||||
2024-05-16 | Cz | 15:00 | 17:15 | Animacja działań teatralnych | 21AKiTAwS-SP/lab.2 | 027 A-16 | |
2024-05-23 | Cz | 15:00 | 17:15 | Animacja działań teatralnych | 21AKiTAwS-SP/lab.2 | 027 A-16 | |
2024-05-28 | Wt | 09:00 | 10:30 | Konsultacje dla studentów | |||
ZOK | |||||||
2024-06-06 | Cz | 15:00 | 17:15 | Animacja działań teatralnych | 21AKiTAwS-SP/lab.2 | 027 A-16 | |
2024-06-11 | Wt | 09:00 | 10:30 | Konsultacje dla studentów | |||
ZOK | |||||||
2024-06-13 | Cz | 15:00 | 17:15 | Animacja działań teatralnych | 21AKiTAwS-SP/lab.2 | 027 A-16 | |
2024-06-20 | Cz | 15:00 | 17:15 | Animacja działań teatralnych | 21AKiTAwS-SP/lab.2 | 027 A-16 |