Plan zajęć

dr Krzysztof Zajdel

Wydział Pedagogiki, Psychologii i Socjologii

Zakład Pedagogiki Opiekuńczej i Rodziny

Od Do Przedmiot RZ Grupy Sale Terminy/Uwagi
Wtorek
13:15 14:45 Pedagogika zabawy L21PED-POWiP-SP 425 A-16 D//
15:00 16:30 Metodyka pracy w świetlicy L31PED-POWiP-SP 425 A-16 D//
16:45 18:15 Problemy opieki i wychowania w instytucjach W21PED-POWiP-SP 425 A-16 DN//
16:45 18:15 Rola i zadania pedagoga szkolnego W31PED-POWiP-SP 425 A-16 DP//
Środa
07:45 09:15 Rola i zadania pedagoga szkolnego Ć31PED-POWiP-SP 428 A-16 D//
09:45 11:15 Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza Ć21F-ANG-SP18; 22F-ANG-SP18; 23F-ANG-SP18 343 A-16 D//specj. nauczycielska
11:30 13:00 Dyżur pracowniczy I    D//
13:15 14:45 Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza Ć21F-GER-SP18; 21FP-SP18; 21H-SP18 343 A-16 D//specj. nauczycielska
15:00 16:30 Współczesne problemy opieki i wychowania Ć21PED-POWiP-SD 425 A-16 D//
Sobota
08:00 10:15 Współczesne problemy opieki i wychowania W21PED-POWiP-ND 323 A-16 25-01-2020; //
10:30 12:45 Współczesne problemy opieki i wychowania Ć21PED-POWiP-ND 34 A-16 25-01-2020; //
14:00 16:15 Metodyka pracy w świetlicy L31PED-POWiP-NP 425 A-16 18-01-2020; //
15:00 16:30 Metodyka pracy w świetlicy L31PED-POWiP-NP 425 A-16 25-01-2020; //
16:45 20:45 Rola i zadania pedagoga szkolnego Ć31PED-POWiP-NP 229 A-16 18-01-2020; //
16:45 20:45 Rola i zadania pedagoga szkolnego Ć31PED-POWiP-NP 425 A-16 25-01-2020; //
Niedziela
08:00 09:30 Metodyka pracy w świetlicy L31PED-POWiP-NP 425 A-16 15-12-2019; //
08:00 09:30 Rola i zadania pedagoga szkolnego W31PED-POWiP-NP 425 A-16 27-10-2019; //
08:00 09:30 Rola i zadania pedagoga szkolnego Ć31PED-POWiP-NP 425 A-16 17-11-2019; //
08:00 10:15 Metodyka pracy w świetlicy L31PED-POWiP-NP 425 A-16 01-12-2019; //
08:00 10:15 Rola i zadania pedagoga szkolnego Ć31PED-POWiP-NP 425 A-16 19-01-2020; //
08:00 11:15 Rola i zadania pedagoga szkolnego W31PED-POWiP-NP 323 A-16 26-01-2020; //
08:00 11:15 Współczesne problemy opieki i wychowania W21PED-POWiP-ND 425 A-16 08-12-2019; //
10:20 12:35 Problemy opieki i wychowania w instytucjach Ć21PED-POWiP-NP 425 A-16 15-12-2019; //
10:20 12:35 Współczesne problemy opieki i wychowania W21PED-POWiP-ND 425 A-16 12-01-2020; //
10:30 12:00 Problemy opieki i wychowania w instytucjach W21PED-POWiP-NP 425 A-16 27-10-2019; //
10:30 12:45 Metodyka pracy w świetlicy L31PED-POWiP-NP 425 A-16 01-12-2019; //
10:30 12:45 Problemy opieki i wychowania w instytucjach Ć21PED-POWiP-NP 419 A-16 17-11-2019; //
10:30 13:30 Współczesne problemy opieki i wychowania W21PED-POWiP-ND 425 A-16 24-11-2019; //
11:30 13:00 Metodyka pracy w świetlicy L31PED-POWiP-NP 425 A-16 26-01-2020; //
11:30 13:45 Problemy opieki i wychowania w instytucjach Ć21PED-POWiP-NP 425 A-16 19-01-2020; //
11:30 14:45 Współczesne problemy opieki i wychowania Ć21PED-POWiP-ND 425 A-16 08-12-2019; //
12:15 14:30 Problemy opieki i wychowania w instytucjach Ć21PED-POWiP-NP 425 A-16 27-10-2019; //
12:40 14:55 Pedagogika zabawy L21PED-POWiP-NP 425 A-16 15-12-2019; //
12:40 14:55 Współczesne problemy opieki i wychowania Ć21PED-POWiP-ND 425 A-16 12-01-2020; //
13:00 15:15 Rola i zadania pedagoga szkolnego W31PED-POWiP-NP 425 A-16 01-12-2019; //
13:40 16:40 Współczesne problemy opieki i wychowania Ć21PED-POWiP-ND 425 A-16 24-11-2019; //
15:00 16:30 Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza C21F-ANG-NP18; 21F-GER-NP18/Naucz 107 A-20 08-12-2019; 15-12-2019; 12-01-2020; 19-01-2020; 26-01-2020; //specj. nauczycielska
15:30 17:45 Rola i zadania pedagoga szkolnego Ć31PED-POWiP-NP 425 A-16 01-12-2019; //
16:45 18:15 Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza C21F-ANG-NP18; 21F-GER-NP18/Naucz 107 A-20 WH/N/Zim//specj. nauczycielska
18:30 20:00 Pedagogika zabawy L21PED-POWiP-NP 425 A-16 27-10-2019; 26-01-2020; //
18:30 20:00 Problemy opieki i wychowania w instytucjach Ć21PED-POWiP-NP 425 A-16 01-12-2019; //
18:30 20:00 Współczesne problemy opieki i wychowania Ć21PED-POWiP-ND 425 A-16 24-11-2019; 15-12-2019; //
18:35 20:05 Pedagogika zabawy L21PED-POWiP-NP 425 A-16 17-11-2019; //

Legenda: RZ - rodzaj zajęć; jeżeli w rodzaju zajęć pojawi się symbol [S] oznacza to, że osoba uczestniczy w zajęciach jako słuchacz.